23 November 2024

Walka o zainteresowanie mediów

Dla każdego sportowca odpowiednie relacje z mediami to podstawa. Oczywiście w niektórych dyscyplinach, jak chociażby w boksie, niekiedy niezbędne jest budowanie swojego wizerunku medialnego wokół mitu agresora czy brutala albo skandalisty, który nie szczypie się także z dziennikarzami.
Ale nawet w takiej narracji potrzebne są przychylne media, które w ogóle będą chciały się w taką narrację i ocenę danego zawodnika włączać – w przeciwnym razie media mogą o kimś w ogóle nie pisać i jego zagrywki medialne nie dotrą do żadnego z fanów czy promotorów. Wiele gwiazd sportu ma swoich agentów lub całe agencje PR, zajmujące się wizerunkiem i codziennymi kontaktami z prasą oraz mediami.
Ale życie sportowców z czołówki jest pod baczną obserwacją tylu mediów i amatorów, że ciężko jest tutaj cokolwiek reżyserować. Ludzie żyjący w świetle reflektorów muszą zaakceptować, że każdy ich krok będzie nagrywany i natychmiast komentowany, oceniany, powielany w setkach różnych mediów na świecie. To ciężar, ale dla wielu sprawnych menadżerów także duża możliwość.

Previous post Główne zadania agenta
Next post 5 ziół, które powinny znaleźć się w każdej apteczce