23 November 2024

Funkcjonowanie klubu w sieci

Dzięki kontom na portalach społecznościowych i innych serwisach komunikacyjnych, możliwe jest bardzo skuteczne promowanie wizerunku danego sportowca czy całego klubu. Największe zespoły posiadają aktywne konta, które regularnie śledzi, upublicznia i komentuje kilka milionów Internautów.
Do światowych liderów należy chociażby FC Barcelona, która publikując zdjęcia z treningu ma pewność, że trafią one jednocześnie do tych milionów, które życiem klubu z Katalonii interesują się na co dzień. Z punktu widzenia nie tylko wizerunkowego i marketingowego, ale dla zysków typowo organizacyjnych, prowadzenie takiej aktywnej dwukierunkowej komunikacji z fanami i otoczeniem klubu jest bardzo istotne.
Umiejętne użytkowanie nowoczesnych mediów do mobilizowania i organizowania swojej bazy kibicowskiej bardzo ułatwia prowadzenie życia klubu na co dzień. Co ważne, sieć umożliwia kibicom aktywne włączanie się w życie klubu nie tylko poprzez wyrażanie własnych opinii, ale także wspólne promowanie pewnych klubowych idei czy samoorganizowanie się kibiców w stowarzyszenia i projekty typowo sportowe.

Previous post Zmiana trybu życia zalety
Next post Jazda na nartach dla każdego.